Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

     В закладі освіти створені  сприятливі  умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

-         безперешкодний доступ до першого поверху приміщення;

-         заклад  забезпечений необхідними навчальними площами;

 - у наявності  пандус  для входу у приміщення закладу;

-         відсутні перешкоди  та перепади висоти підлоги на вході;

-         дверні отвори без порогів і перепадів висот, ширина дверних отворів становить не менш як 0,9 метра;

-         у приміщенні відсутні предмети /перепони (горизонтальні та такі, що виступають над поверхнею підлоги, конструкції, бордюри, пороги тощо) на шляхах руху осіб з особливими освітніми потребами;

-         висота об’єктів послуг  (столи, парти)  повинна становити не більше 0,9 метра;

  - виконано поточний ремонт всіх  приміщень і класних кімнат.

 Однак не облаштовано окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами.

       Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

     При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:

стіни  - світлих тонів;

меблі, парти – кольору натурального дерева;

стелі, віконні рами – білі.

Розташування меблів і обладнання сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень.

           У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення  обладнані системою центрального опалення, що забезпечує сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується  регулярністю вологого прибирання, використанням природнього  провітрювання.

        Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.