Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
В закладі освіти створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- безперешкодний доступ до першого поверху приміщення;
- заклад забезпечений необхідними навчальними площами;
- у наявності пандус для входу у приміщення закладу;
- відсутні перешкоди та перепади висоти підлоги на вході;
- дверні отвори без порогів і перепадів висот, ширина дверних отворів становить не менш як 0,9 метра;
- у приміщенні відсутні предмети /перепони (горизонтальні та такі, що виступають над поверхнею підлоги, конструкції, бордюри, пороги тощо) на шляхах руху осіб з особливими освітніми потребами;
- висота об’єктів послуг (столи, парти) повинна становити не більше 0,9 метра;
- виконано поточний ремонт всіх приміщень і класних кімнат.
Однак не облаштовано окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:
стіни - світлих тонів;
меблі, парти – кольору натурального дерева;
стелі, віконні рами – білі.
Розташування меблів і обладнання сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень.
У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системою центрального опалення, що забезпечує сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням природнього провітрювання.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.